Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

13  Januari 2016

IMG_8654

Het was een drukke week, veel gereis van Tilburg naar Utrecht, naar Amsterdam en terug. En veel afspraken en opdrachten voor school. Drukke planning dus en ik moet zeggen dat het mij bijna iets teveel werd, maar we hebben het weer overleefd.

Vorige week begon met een vervelend ontdekking, ik moest in plaats van 2 opdrachten nog 1 opdracht inleveren voor mijn minor! Heel stom maar ik was gewoon helemaal vergeten dat ik de research opdracht nog open had staan en had in mijn hoofd dat ik alleen mijn essay en treatment nog moest doen. Maar, 1 opdracht extra dus, en nog 1 week de tijd om het allemaal af te maken en nog stage te lopen. Dat gaat nooit lukken :(. En echt dat is niet te doen, dus ik heb besloten om nu 2 opdrachten in te leveren en 29 maart mijn laatste opdracht. Dit betekend alleen helaas wel dat de datum voor mijn eind-assessment verplaatst naar Mei, want je mag niets meer open hebben staan als je op assessment gaat. Dus, al met al heb ik het weer goed weten te plannen en heb ik nu 1,5 maand extra voor mijn thesis en daarmee langer tijd voor mijn onderzoek. Wel een beetje jammer is dat ik nu dus niet klaar ben eind maart, maar eind mei. Maargoed, je moet er wat voor over hebben he, als ik maar in juli mijn diploma mag ophalen vind ik het allemaal goed:).

Maandagmiddag tijdens mijn werkzaamheden voor stage had ik een skype job interview voor een nieuwe hostess opdracht. Wat heel spannend was 🙂

IMG_8602

Dinsdag was een lange maar leuke dag. Toen heb ik model gezeten voor Charlotte bij visagieschool Mieke Petiet in Amsterdam. Hier zal ik later meer over vertellen, want ik mag nu nog helemaal niets laten zien van de foto’s omdat ze mee doet aan een wedstrijd. En als er wel foto’s op internet verschijnen voor de wedstrijd word ze gediskwalificeerd, en dat moeten we natuurlijk niet hebben. 

Dinsdag hoorde ik ook dat ik de job had gekregen waar ik een skype interview voor had gehad, dus dat maakte de dag helemaal top! Echt ik was zo ontzettend blij!!

IMG_8643

De haven bij Huis aan het Water.

Na het modelzitten ben ik meteen doorgegaan naar Huis aan het Water waar ik samen met Chantal van Stichting Jongeren en Kanker een afspraak had met een van hun vrijwilligers om dingen te bespreken voor het nieuwe lotgenotenweekend in de Zomer, en ook dit ging helemaal goed en was erg gezellig:) Met Chantal meegereden naar Utrecht waar Emiel thuis op mij wachtte met heerlijke tompoucen om mijn nieuwe job te vieren!! 🙂

IMG_8659

Woensdag was een iets rustiger dagje. Terug naar Tilburg voor de thesiscirkel bijeenkomst op school en daarna lekker thuis gewerkt aan mijn Essay onder het genot van een heerlijk kopje thee. En als hoogtepunt van de dag, het musical awards gala! Al moet ik zeggen dat ik het dit jaar niet zo heel leuk vond.. maar dit kan ook liggen aan mijn uber oude TV die eigenlijk rijp is voor de sloop. 

Donderdag weer vroeg op om op weg te gaan naar Seats 2 Meet in Utrecht waar mijn stagegesprek zou plaatsvinden. Dit ging overigens heel erg goed en zowel mijn begeleider vanuit school als mijn extern begeleider waren prima te spreken over hoe het gaat, dus dat is fijn:) De rest van de dag nog gewerkt aan mijn Essay, terug naar Tilburg gereisd en nog gewerkt aan mijn research assignment, want ja ook die moet af.

Laat naar bed, maar vrijdag toch weer op tijd op om op school te meeten met een klasgenoot van mijn minor om samen nog aan de research assignment te werken. Dat was een lang maar productief dagje, en uiteindelijk om 1 uur snachts had ik alles af en kon ik gaan slapen. Wat verlangde ik toen naar mijn bedje..

IMG_8666  joy-movie-poster

Een heel fijn weekend gehad samen met Emiel en zaterdag nog onverwachts bezoek van Mama en Jerry, altijd leuk!:) We hebben gewoon heerlijk rustig aan gedaan en wilde eigenlijk zaterdagavond naar de film gaan, maar blijkbaar was die zo populair dat er geen kaartjes meer waren, ja helemaal voorin rechts, maar dan ga ik toch liever een andere keer. Dus zijn we gewoon lekker wat gaan drinken in de stad, gewoon omdat het kan 🙂 En zijn we zondag naar de film geweest. Joy, een erg mooie film over een hele sterke vrouw. Zeker een aanrader:)

IMG_8678

Zondagavond tijdens onze wekelijkse roadtrip zijn we lekker saampjes terug naar Utrecht gereden met harde muziek op om daar weer veel te laat naar bed te gaan en maandagochtend weer veel te vroeg op te moeten. Ofja, Emiel dan, want ik kon een uurtje langer blijven liggen:P.

En maandag was het dan zover, de training van mijn nieuwe job, in Amsterdam:) Jaja ik mocht weer naar Amsterdam reizen en het was weer leuk. Het was gelukkig niet zo’n hele lange dag, dus rond een uur of 3 waren we klaar en ben ik naar Emiel zijn werk gegaan om daar nog even te werken aan de planning voor de komende weken, want die moet nu natuurlijk helemaal worden aangepast met het nieuwe werk. Aan het eind van de werkdag samen terug naar Utrecht gereisd, lekker gegeten en terwijl hij ging trainen heb ik de planning nog even verder afgemaakt. Zijn we weer veel te laat gaan slapen en ging de wekker de volgende ochtend weer veel te vroeg, maarja dat hoort er een beetje bij volgens mij..

SONY DSC

Gisteren was gelukkig weer een rustig dagje lekker thuis aan stage gewerkt. En een moment van stilte. Want gisteren was het 1 jaar geleden dat we afscheid hebben moeten nemen van onze lieve Renee. Ze was en is een topper. We hebben samen haar laatste reis gemaakt naar Londen, een hele fijne tijd die ik nooit zal vergeten. En ik zal haar nooit vergeten. Want ze was een hele lieve vriendin die mij begreep. We hadden aan 1 woord genoeg en het was gewoon fijn om bij elkaar te zijn. Ik mis je nog iedere dag lieverd ♥

En vandaag weer terug naar de orde van de dag, het was zover, mijn eerste halve dagje werk. En het is super leuk:) Dus dit gaan we zeker de komende tijd nog wel even doen en ik ben ontzettend blij!

Dat is het even voor nu. Sorry dat het zo’n lange post is geworden, maar na de stilte van afgelopen week had ik iets goed te maken. Nu zijn jullie weer helemaal up to date en zeg ik, tot de volgende!

Liefs,

Rebecca ♥